BUJ - biežāk uzdotie jautājumi
- Kā pie jums var pasūtīt preci? Vai tas nav sarežģīti?
- Tas nav sarežģīti! Maksimāli esam atvieglojuši iepirkšanās procesu mūsu internetveikalā. Nav nepieciešama iepriekšēja reģistrēšanās sistēmā. Aplūkojot preces, ikvienu no tām var pieivienot virtuālajam iepirkumu grozam. Kad visas izvēlētās preces ir grozā, veiciet pirkuma procedūru, kas neaizņems vairāk kā tikai pāris minūtes, jo netiks prasīta nekāda lieka informācija vai reģistrēšanās. Attiecīgajos pieprasītājos lauciņos lūdzam norādīt pircēja kontaktinformāciju kā arī jūsu uzņēmuma rekvizītus. Obligāti aizpildāmi ir lauciņi, kas apzīmēti ar zvaigznīti.
- Vai preci iespējams saņemt pašam un nemaksāt par piegādi?
- Jā, protams! Veicot pirkumu, varat izvēlēties opciju "Pašam saņemt manekeni.lv birojā, bez piegādes maksas". Lūdzam ievērot, ka preces saņemšanas laiku jāsaskaņo, jo primāri nodarbojamies ar preču piegādi klientiem, un var gadīties brīži, kad birojā nav neviena darbinieka.
- Kā noskaidrot preču reālo atlikumu noliktavā?
- Vislabāk piezvanīt: 2030 4071, vai veikt pirkumu un mēs informēsim par aktuālo situāciju. Preci mums piegādā vairāk kā 30 dažādi piegādātāji no Latvijas, Lietuvas, Igaunijas, Polijas, Vācijas, Francijas, Turcijas un Ķīnas. Preču atlikums noliktavās ir mainīgs un vislabāk to precizēt pirms pasūtījuma veikšanas.
- Ja internetveikalā norādīts, ka prece ir noliktavā, vai var nākt pēc precēm tās iepriekš nepasūtot?
- Tas nebūtu pareizi, jo preces tiek piegādātas no noliktavām gan Latvijā, gan no attālinātām partneru noliktavām Lietuvā, Igaunijā, Polijā, Vācijā, Francijā, Turcijā un Ķīnā. Daļa preču mums ir uz vietas, bet daudzas tiek piegādātas tikai pēc aktuāla pasūtījuma (pēc preces apmaksas saņemšanas). Pie precēm ir norādīts to piegādes laiks pēc apmaksas. Vēlamās preces labāk pasūtīt, tad saņemsiet precīzu informāciju par saņemšanas laiku. Pirms saņemšanas, preces jāapmaksā, lai tās uzsāktu ceļu uz mūsu Rīgas biroju un tad tālāk pie pircēja.
- Mums nepieciešama pavadzīme un rēķins uz uzņēmumu. Vai var tādus saņemt?
- Jā! Mēs primāri apaklapojam juridiskās personas un katram pasūtījumam tiek sagatavots rēķins un pavadzīme. Lūdzam veikt pirkumu mūsu internetveikalā, pabeidzot pirkumu tiks prasīts norādīt pircēja rekvizītus un kontaktpersonu. Aizpildot visu prasīto informāciju rēkins jau būs automātiski uzģenerēts mūsu sistēmā. Administrators pārbaudīs pasūtīto preču atlikumu/pieejamību, un izsūtīs elektroniski sagatavotu rēķinu. Preci saņemsiet ar pavadzīmi.
- Vai var norēķināties ar bankas karti (kredītkarti, debetkarti)?
- Šobrīd nē!
- Kādas ir iespējas apmaksāt preci?
- Šobrīd maksājumus pieņemam tikai bankas pārskaitījumu veidā. Pēc pasūtījuma veikšanas internetveikalā, izsūtam rēķinu, ko var apmaksāt internetbankā, bankas filiālē vai pastā. Norēķinus skaidrā naudā vai kredītkartes šobrīd nepieņemam. Preces var saņemt tikai pēc izrakstīto rēķinu apmaksas.
- Redzu jūsu veikalā līdzīgu preci tai, kas mani interesē. Bet tomēr nav īsti meklētā. Vai jums ir arī citas preces?
- Mūsu iespējas ir daudz plašākas nekā tas atspoguļojas internetveikalā. Mums ir daudz piegādātāju un preču klāsts regulāri mainās. Rakstiet mums, kas tieši Jūs interesē un informēsim, kas vēl ir pieejams no piegādātāju lielnoliktavām Polijā un Vācijā.